#estemderetiro


Després de cinc anys d'activitat ininterrompuda hem fet una petita parada per a omplir els nostres pulmons d'aire fresc i net.
Aviat tornarem a donar guerra, no patiu. Mentrestant, podeu seguir-nos a les xarxes on (de tant en tant) ens deixem caure.

dijous, 23 de maig del 2013

Adhesius casolans.



Hi ha coses petites i senzilles que t'alegren la vida. Hi ha coses petites i senzilles que et pots fer tu mateix. Vols uns adhesius amb alguns dels personatges de les teves pel·lícules preferides? No importa que no en trobis perquè te'ls pots fer tu mateix!

Adhesiu per folrar els llibres, retoladors permanents, guillotina i tisores.

Dibuixar. Aquest és en Càlcifer (de la pel·lícula "El castell ambulant" una de les meves pelis preferides).

Retallar.

Guardar.

 Conillets nocturns.

De la pel·lícula "El meu veí Totoro".

Roses...
  
Grosses.

I personatges fantàstics, com la Satsuki.

Afegint-los a la col·lecció d'enganxines (l'àlbum d'enganxines és un antic àlbum de fotos, es poden treure i posar, aquesta fantàstica idea me la va prestar la meva veïna!)

Tallant amb la guillotina.

La Llum mostra orgullosa la seva enganxina.

L'ambient és relaxat i tranquil.
 
Jo també em vaig animar i vaig fer alguns bigotis!

Vaig descobrir aquesta proposta de la mà del fabulós bloc "The artful Parent". Una proposta oberta a la creativitat, a l'expressió. Una idea d'aquelles que de tan senzilles que són, són fabuloses... només cal que se't acudeixi fer-ho! 

Abril del 2013. Cinc anys.

2 comentaris:

  1. Una proposta molt enginyosa, ideal per a petits i grans!
    Amb el munt de material que hi ha al mercat, adhesiu de colors i retoladors amb purpurina, metal·litzats, amb relleu... les nostres enganxines no tindran res a envejar a les comercialitzades.
    M'apunto la idea!
    Bon cap de setmana!
    Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una proposta que els encanta i que de tant en tant hem de repetir! Les enganxines casolanes són molt millors que les comercials! Bon diumenge, petonets!

      Elimina

Digues la teva!