#estemderetiro


Després de cinc anys d'activitat ininterrompuda hem fet una petita parada per a omplir els nostres pulmons d'aire fresc i net.
Aviat tornarem a donar guerra, no patiu. Mentrestant, podeu seguir-nos a les xarxes on (de tant en tant) ens deixem caure.

dissabte, 18 de maig del 2013

Bany sensorial amb flors.


Amb l'excusa del temps de flors he procurat oferir cada dia una experiència relacionada amb les flors als nens, algunes encara no les he publicat. La d'ahir va ser un bany sensorial: una col·lecció de flors blanques immaculades: crisantems i roses. Aigua rosa, oli de roses... i els sentits desperts. Perquè es pot viure el temps de flors a través de tot el cos. 

Aigua amb colorant per tenyir l'aigua perfumada amb essència de roses.

Malgrat a les fotos no s'aprecia, l'aigua va adquirit un bonic to rosat.

La invitació: flors, pipetes, pots, pinces i culleretes de fusta.

Ells van insistir molt en un aspecte: volien banyar-se amb les ulleres d'anar a la piscina.

Les flors, les olors, els colors... sorgeix un joc pausat i deliciós.

Pescant flors.

La sopa està llesta!


 
I un moment d'evasió.

Durant l'infantesa, el cos és el camí que atravessen els aprenentatges que amplien les experiències i els coneixements. Després, creixem i cada vegada més ens oblidem de viure, d'aprendre a través de la pell, a través del cos, a través del tacte.

Maig del 2013. Cinc anys i mig.

10 comentaris:

  1. Quina experiencia tan sensitiva. Tot un luxe!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Ametlla! Ho és! La veritat és que em vaig quedar amb ganes de ficar-m'hi jo... ves que no ho faci avui!

      Elimina
  2. Una idea fantàstica, segur que també la fem !! una pregunta: el colorant és alimentici? habitualment taquen molt, és el cas també si està tan diluït ? heu sortit de color rosa?

    gràcies !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero que la gaudiu! És colorant alimentari, sí... així dil·luït no taca la pell. Vaig fer la prova un divendres (per allò que no anéssin tacats a escola i tal, sobretot tenint en compte que el dilluns ténen piscina!)i vaig provar el bany amb aigua blava (la marca que jo faig servir és "Vahiné" i el blau és el que taca més de tots)i no van sortir tacats, o com a mínim no el suficient com per a que es veiés. A partir d'aquell dia... el despiporre! :-D Si ho proveu, ja m'explicaràs!

      Elimina
  3. Quines ganes de provar-ho! Hi ha fotografies precioses, dignes d'un spa. Sens dubte, una experiència màgica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho és! De tots els banys sensorials que hem pres és potser el que ha portat més calma!

      Elimina
  4. Respostes
    1. Sí, Inski! Com li deia a l'Ametlla: a la propera m'hi foto jo i tot!

      Elimina
  5. Àngela, quina entrada més preciosa!
    Si vols passar per Fer de Mestres hi tens un petit reconeixement a la teva creativitat, dedicació i generositat en compartir les teves experiències.
    http://ferdemestres.blogspot.com.es/2013/05/premis-versatile-blogger-award-i.html
    Petonets
    Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Carme! Ens ho vam passar molt bé! Serà tot un honor passar a recollir el premi! Petonets de roses!

      Elimina

Digues la teva!