#estemderetiro


Després de cinc anys d'activitat ininterrompuda hem fet una petita parada per a omplir els nostres pulmons d'aire fresc i net. Aviat tornarem a donar guerra, no patiu. Mentrestant, podeu seguir-nos a les xarxes on (de tant en tant) ens deixem caure.

dimecres, 20 d’agost de 2014

El kit creatiu i el Mini-kit creatiu. Proposta de butxaca número 3.


Amb aquesta entrada m'uneixo a la sèrie "Propostes de butxaca" creada per l'Elisabetsalie del blog Manetes i cosetes, no deixeu de visitar el seu blog i descobrir el munt d'idees que el vesteixen.

El dia que vaig descobrir les seves propostes de butxaca de seguida em vaig engrescar pensant en les propostes que dormen a l'armariet que hi ha a l'entrada de casa meva. Aquí us en presento un parell: el kit creatiu i el mini-kit creatiu. 

L'any passat em vaig acostumar a carregar amb llibretes, retoladors i llapis a sobre. Però la veritat, si bé era molt creatiu, era poc pràctic i (sobretot) molt pesat. Literalment pesat: carregar tres llibretes, retoladors, llapis, gomes, pastels... La meva bossa pesava massa. Així que aquest any em vaig decidir a muntar uns petits kits que tinc a l'entrada de casa, llestos per a portar amunt i avall. 

   · El kit creatiu.

Cada kit es composa per una carpeta, paper de dibuix, una llibreta, un passepertout, una pinça, un llapis i una goma.

Normalment, quan l'agafo també agafo les meves aquarel·les.


Tenir tots aquests materials junts en una petita carpeta ens permet agafar-los i posar-los a la bossa abans de sortir de casa. 

    · El mini-kit creatiu. 

El mini-kit creatiu és una versió encara més reduïda. Mini-llibretes, llapis petits i llapis petits de colors, goma, maquineta i tisores. Tot en un petit estoig. Tot plegat pesa menys de 150gr!

És una bona opció quan vas molt carregat/da, com per exemple quan vas a la piscina. 

Entre bany i bany, podem buscar una estona per a escriure o dibuixar.

Materials:
Depenent del kit aquest pot contenir...
· Papers i llibretes.
· Llapis, goma, maquineta.
· Llapis de colors, aquarel·les, bolis de colors, etc.
· Passepertout, pinces de metall.
· Tisores.

Feina prèvia:
Seleccionar els materials i preparar el kit.

Aquests kits són una idea perfecte per a regalar a algun petit artista (o no tan petit!).

Maig, juny, juliol i agost del 2014. Sis anys i mig.

Si us ha agradat aquesta proposta no deixeu de visitar...



4 comentaris:

  1. M'encanta la idea de compartir sèrie amb tu! I gràcies per trobar inspiradora la sèrie de propostes de butxaca. En breu publicarem el nostre kit creatiu i la idea de tenir-ne un de mini que alleugereixi la bossa és genial! Molts petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'agrada! I em fa molt feliç compartir sèrie amb tu!
      Petons dels grossos!

      Elimina
  2. Quina bona idea! molt pràctica
    Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que sí! El fet de tenir els materials preparats i esperant a l'entrada de casa ho facilita!
      Petons!

      Elimina

Digues la teva!