#estemderetiro


Després de cinc anys d'activitat ininterrompuda hem fet una petita parada per a omplir els nostres pulmons d'aire fresc i net.
Aviat tornarem a donar guerra, no patiu. Mentrestant, podeu seguir-nos a les xarxes on (de tant en tant) ens deixem caure.

diumenge, 10 de gener del 2016

Gener.








El gener de la Llum.

Dues gatetes,
una veterinària que en té cura,
les punxa per a que no es posin malaltes.

(Ella us explica per què...)

M'AGRADEN MOLT ELS ANIMALS.
ESTIMO MOLTÍSSIM ELS ANIMALS,SOBRETOT LA   PITI I LA GORDI L'ESTIMAVA MOLÍSSIM
M'ENCANTEEEEEEEEEN ELS ANIMALS I MASCOTES SIGUIN GRANS O PETITS GAT O  GOS: ELS ESTIMO MOLTÍSSIM.LES ESTIMO COM SI  FOSSIN ES MEVES GERMANES, LA PITI I LA GORDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



El gener d'en Biel.

El petit príncep,
perquè va tenir uns amics que són bastant interessants
i vull recordar que em va agradar molt.


 El meu gener.

Un mes mandrós i despullat.
On la llum comença a guanyar hores a la foscor.
Un mes d'hores adormides
i de branques pelades.
Sense neu, que a casa nostra ni l'ensumem
però amb flors blanques que vesteixen els camins.








Gener del 2016. Vuit anys.

Si t'ha agradat aquesta entrada, segur que també t'agradarà...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teva!