#estemderetiro


Després de cinc anys d'activitat ininterrompuda hem fet una petita parada per a omplir els nostres pulmons d'aire fresc i net.
Aviat tornarem a donar guerra, no patiu. Mentrestant, podeu seguir-nos a les xarxes on (de tant en tant) ens deixem caure.

dijous, 5 d’abril del 2012

QR

Els codis QR són per tot arreu, però fins fa poc no vaig començar a remenar i a investigar-los. I me'n vaig enamorar! Vaig descobrir que es poden modificar (lleugerament) i que segueixen funcionant. Vaig trobar la inspiració a pinterest, i vaig tenir una idea... així que em vaig fer amb el meu propi codi QR.

Primer he fet una plantilla del codi QR i l'he traspassat a una tela. Per a que ells hi puguin treballar sense interferir-se i sense tacar ni tocar l'obra quan la pintura encara és molla, el plànol vertical (bé, inclinat) m'ha semblat el més adequat.

Després he protegit el codi amb un plàstic. Els he comentat als nens la idea que havia tingut i els ha semblat fantàstica! La Llum comença a fer la Caputxeta vermella.

I en Biel comença a fer...

El llop ferotge!!! Amb cua i potes!

La caputxeta cada cop està més contenta.

I el llop cada vegada és més ferotge!

Si a sobre d'aquest quadrat hi afegim un triangle, el convertim en la casa de la iaia.

Lletres.

C A P U T X E T A
Amb l'emoció de la creació ens hem envalentonat. He hagut de rascar i repintar alguns trossos ja que el codi costava de llegir. I ja que hi era també hi he fet alguna petita contribució. Aquests petits retocs han sigut consensuats i aprovats pels nens, en el fons, si retoco la seva obra (encara que sigui justificadament) ells ho han de saber.

Si llegiu el codi us portarà a aquesta mateixa pàgina... sabeu com ho he fet? Penseu-hi, penseu-hi :-)! I si no podeu o voleu llegir el codi, sempre podeu ajudar a la Caputxeta a arribar a casa la iaia sana i estàlvia, perquè és també un laberint. Podeu?

Hem creat un quadre amb el que podem interactuar de diferents maneres i hem passat una estona molt divertida fent-ho.

Abril del 2012. Quatre anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teva!