#estemderetiro


Després de cinc anys d'activitat ininterrompuda hem fet una petita parada per a omplir els nostres pulmons d'aire fresc i net.
Aviat tornarem a donar guerra, no patiu. Mentrestant, podeu seguir-nos a les xarxes on (de tant en tant) ens deixem caure.

dissabte, 4 de febrer del 2012

Luke i Leia

Acabo de descobrir les "perles" hama (Ikea també en té una versió, les Pyssla), fa uns dies que les remeno, i ja tenim un idil·li. Serveixen per a fer composicions (sobre una base) que després es planxen. El plàstic es fon i s'uneixen les peces, i queda una figureta. A aquestes figuretes, a més, se'ls pot posar una anella i fer-ne un clauer, unes arrecades, un penjoll... allò que puguem imaginar. N'hi ha de tres mides. Als nens els he deixat remenar les mitjanes, però encara no ens hem posat a fer res seriosament. Són ideals per a fer un petit obsequi... ja fet o presentat en una bosseta, amb unes instruccions i que s'ho hagi de fer qui ho rebi.

Les havia vist moltes vegades, però no els trobava la gràcia. La gràcia és la planxa, és la part que no coneixia. Fins que el meu germà me'n va parlar i em va ensenyar unes figuretes d'en Luke Skywalker i la Princesa Leia. Me'n vaig enamorar. Així que vaig decidir fer-ne la meva versió (vaig buscar i inspirar-me en aquestes, que vaig modificar lleugerament), però amb les perles més petites i fer-me'n unes arrecades. Star Wars m'agrda, no és que sigui la fan número u, però m'agrada. Aquests dos personatges són bessons, igual que la Llum i en Biel, per aquest motiu em desperten una especial simpatia. De fet, aquest carnestoltes els volia disfressar d'aquesta manera... espero tenir temps d'improvisar la disfressa. I amb les perles, he seguit treballant, he fet un clauer... i tinc un munt d'idees per fer moltes més coses!

Abans de planxar les figuretes.

Després de planxar-les i convertides ja en arrecades!

Clauer "Inky" (tot i que Inky és blau clar, la Llum i a en Biel em van suggerir que el fés de color blau marí, i jo vaig acceptar el seu suggeriment). El clauer és fet amb les perles de mida "MIDI" i les arrecades són fetes amb la mida "MINI", i sí, he hagut de reparar el sabre.

Febrer del 2012. DIY.

2 comentaris:

  1. Wellcome to Hama Beads! Que xulos el Luke i la Leiaaaaa!!!

    Mira el que hem fet nosaltres! Són el meu hit de l'estiu per decorar-me els braços :)

    http://apanona.blogspot.com/2011/07/hama-beads.html

    ResponElimina
  2. WoooooW! Quina passada! M'encanta! Gràcies!

    ResponElimina

Digues la teva!