#estemderetiro


Després de cinc anys d'activitat ininterrompuda hem fet una petita parada per a omplir els nostres pulmons d'aire fresc i net.
Aviat tornarem a donar guerra, no patiu. Mentrestant, podeu seguir-nos a les xarxes on (de tant en tant) ens deixem caure.

dimecres, 20 d’agost del 2014

El kit creatiu i el Mini-kit creatiu. Proposta de butxaca número 3.


Amb aquesta entrada m'uneixo a la sèrie "Propostes de butxaca" creada per l'Elisabetsalie del blog Manetes i cosetes, no deixeu de visitar el seu blog i descobrir el munt d'idees que el vesteixen.

El dia que vaig descobrir les seves propostes de butxaca de seguida em vaig engrescar pensant en les propostes que dormen a l'armariet que hi ha a l'entrada de casa meva. Aquí us en presento un parell: el kit creatiu i el mini-kit creatiu. 

L'any passat em vaig acostumar a carregar amb llibretes, retoladors i llapis a sobre. Però la veritat, si bé era molt creatiu, era poc pràctic i (sobretot) molt pesat. Literalment pesat: carregar tres llibretes, retoladors, llapis, gomes, pastels... La meva bossa pesava massa. Així que aquest any em vaig decidir a muntar uns petits kits que tinc a l'entrada de casa, llestos per a portar amunt i avall. 

   · El kit creatiu.

Cada kit es composa per una carpeta, paper de dibuix, una llibreta, un passepertout, una pinça, un llapis i una goma.

Normalment, quan l'agafo també agafo les meves aquarel·les.


Tenir tots aquests materials junts en una petita carpeta ens permet agafar-los i posar-los a la bossa abans de sortir de casa. 

    · El mini-kit creatiu. 

El mini-kit creatiu és una versió encara més reduïda. Mini-llibretes, llapis petits i llapis petits de colors, goma, maquineta i tisores. Tot en un petit estoig. Tot plegat pesa menys de 150gr!

És una bona opció quan vas molt carregat/da, com per exemple quan vas a la piscina. 

Entre bany i bany, podem buscar una estona per a escriure o dibuixar.

Materials:
Depenent del kit aquest pot contenir...
· Papers i llibretes.
· Llapis, goma, maquineta.
· Llapis de colors, aquarel·les, bolis de colors, etc.
· Passepertout, pinces de metall.
· Tisores.

Feina prèvia:
Seleccionar els materials i preparar el kit.

Aquests kits són una idea perfecte per a regalar a algun petit artista (o no tan petit!).

Maig, juny, juliol i agost del 2014. Sis anys i mig.

Si us ha agradat aquesta proposta no deixeu de visitar...



4 comentaris:

  1. M'encanta la idea de compartir sèrie amb tu! I gràcies per trobar inspiradora la sèrie de propostes de butxaca. En breu publicarem el nostre kit creatiu i la idea de tenir-ne un de mini que alleugereixi la bossa és genial! Molts petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'agrada! I em fa molt feliç compartir sèrie amb tu!
      Petons dels grossos!

      Elimina
  2. Respostes
    1. La veritat és que sí! El fet de tenir els materials preparats i esperant a l'entrada de casa ho facilita!
      Petons!

      Elimina

Digues la teva!